Webáruház üzemeltetés 20 gyilkos tipp a sikeres online áruház üzemeltetéséhez

Webáruház üzemeltetés során a vásárlók vonzásának és a hű ügyfelek megtartásának megkezdéséhez íme a 20 gyilkos tippünk a sikeres online áruház létrehozásához . Ezek a stratégiák azt mutatják be, hogy a vásárlók hogyan tapasztalják meg az online áruház egyes elemeit, és elmagyarázzák, hogyan kell kialakítani az egyes szempontokat a vásárlók megtartása, és az értékesítés növelése érdekében.

E stratégiák követésével a webáruház tulajdonosok az online áruházukon keresztül megcélozhatják az ügyfelek érdeklődését, hogy vállalkozásuk kiemelkedjen a kevésbé hozzáértő kereskedők körében, ezáltal is versenyelőnyre tehetnek szert.

1. A webdesign kialakítása, web ergonómia

Nem számít, hogy van-e a lehető legjobb termék a saját szakterületén, és ezen felül a legjobb ügyfélszolgálat áll a rendelkezésre- ha áruháza webdizájn-ja silány, online üzleti jelenléte kárhoztatott. Egy tanulmány szerint a vásárlók 93%-a a megjelenést is a fő szempontok közé sorolja, mint a legfontosabb tényező vásárlása során.

Nyereséges online áruház létrehozásához vagy fizet egy kreatív webdesignernek, vagy magára vállalhatja, hogy megtanulja a css kódokat. Alternatív megoldásként egyszerűen beszerezhet egy kész sablont, és testre szabhatja az Ön igényeinek megfelelően. Szerencsére a weben több ezer nagyszerű e-kereskedelmi sablon található, amelyeket különböző erre szakosodott webhelyek nyújtanak.

A dizájnelemeknek meg kell ragadniuk a látogatók figyelmét, például teljes szélességű vászonképeket kell használni, és minimális szöveggel el kell kerülni a figyelemelterelést. Íme egy tervezési példa, amelyet a rapidpatika.hu választott online áruházához:

webáruház üzemeltetés
webáruház üzemeltetés

Ez pedig kész lehetőség az online áruház számára :

webáruház üzemeltetés
webáruház üzemeltetés

Íme néhány hasznos tanács a webdesign fejlesztéséhez:

  • Online áruházát szakember, vagy saját maga készítheti el, ha tudja, hogyan kell kódolni, vagy e-kereskedelmi áruház sablonnal.
  • A webdesignnak el kell ragadnia a webhely látogatóinak figyelmét. Teljes szélességű képekkel és minimális szöveggel vonzza az ügyfeleket.

2. Félelmetes „Rólunk” oldal

Ha egy látogató eljut a „Rólunk” oldalra, az azt jelenti, hogy már érdeklődnek boltja iránt, és lehetőséget adnak arra, hogy bebizonyítsa nekik, hogy az Ön terméke a legjobb. Amit meg kell tennie, hogy világosan meg kell határoznia, mivel foglalkozik, mit csinál, és ami a legfontosabb, mit kínál az ügyfeleinek. Minden ajánlást, eredményt és bármilyen társadalmi bizonyítékot szívesen fogadunk.

Ügyeljen arra, hogy ne pazarolja ezt a lehetőséget, mert ez az ügyfelek megszerzéséhez vezethet. Kapcsolattartási adatainak világosaknak, és könnyen megtalálhatóaknak kell lenniük a rólunk szóló oldalon és az egész webhelyen. Feltétlenül említse meg:

  • Kapcsolattartó e-mail
  • Cím
  • Közösségi média csatornák

A „Rólunk” oldal túl sok információval történő feltöltése túl sok lehet a webhely látogatói számára. Egyes online weboldalak, mint például az alábbi példában szereplő kampanyugynokseg.hu , minimalista kialakítást választanak, hogy az információk világosak és érthetőek maradjanak.

webáruház üzemeltetés
webáruház üzemeltetés


A „Kapcsolat” információkat általában egy weboldal alján helyezik el, és a felhasználók hozzászoktak, hogy ott találják meg őket.

webáruház üzemeltetés
webáruház üzemeltetés


Íme néhány hasznos tanács a „Rólunk” oldal létrehozásához:

  • Adja meg az oldalon a vállalkozásával kapcsolatos alapvető információkat, például a kapcsolattartási adatokat, a címet és a közösségi média fiókokat.
  • Kerülje a „Rólunk” oldal túl sok információval történő feltöltését. Tartsa a látogatókat egy könnyen navigálható, letisztult, átlátható oldalon.

3. Partner más márkákkal.

A nehezen megkeresett pénzt egy kevéssé ismert vállalatnak adni a legtöbb vásárló számára nem könnyű. Hozza létre hírnevét azáltal, hogy megmutatja, mely vállalatok, partnerek dolgoznak Önnel. Nem feltétlenül kell, hogy a Coca-Cola vagy az Apple léptékében jelenjenek meg, de még a kisvállalkozások is fokozhatják a vállalkozás megbízhatóságát.

A webáruház üzemeltetés szempontjából is minél több partnere van, annál jobb. A kampanymanager.hu így mutatja be a kiépített kapcsolatait partnereivel.

webáruház üzemeltetés
webáruház üzemeltetés


Íme néhány hasznos tanács a más márkákkal és befolyásolókkal való partnerséghez:

  • Jelölje ki a partnercégeket a honlapján, hogy azonnal bemutassa hírnevét a webhely látogatóinak, lehetőleg kattintható formában
  • Ha nagy számú partnere van, mutassa be mindet. Minél több partnere van, annál nagyobb vevői bizalmat fog létrehozni.

4. Kínáljon kiváló online támogatást, segítségnyújtást

A fogyasztóinak tudnia kell, hogy szükség esetén támogatást kapnak a vásárlás után. A hibaelhárítás garantálása a vásárlás után és a vásárlás előtti konzultáció révén a potenciális vásárlókat hűséges, visszatérő ügyfelekké alakíthatja.

A legátfogóbb és leghasznosabb támogatási típus egy élő chat szolgáltatás, amely a nap 24 órájában működik. Ez az eszköz 10% -kal vagy annál nagyobb mértékben növelheti az egész webhelyen történő konverziót . Ha nincs erőforrása éjjel-nappal történő támogatásra, akkor is biztosítson valamilyen szolgáltatást, hogy segítse az embereket munkaidőben.

Példaként megnézheti, hogy a topseller.hu online marketplace, hogyan kínál élő csevegést ügyfeleinek:

webáruház üzemeltetés
webáruház üzemeltetés

A vállalat a csevegés funkcióját könnyen hozzáférhetőnek tartja, ugyanakkor a vásárlók számára nem feltűnő a jobb alsó sarokban.

Íme néhány hasznos tanács a kiváló online támogatás nyújtásához:

  • Támogassa a vásárlási élmény minden szakaszát, hogy ösztönözze az új vásárlókat az első vásárlásukra és a visszatérő vásárlókat a vásárlás folytatására.
  • Tegye elérhetővé az ügyfélszolgálati funkciókat, legyen szó akár telefonvonalról, akár csevegésről, a kezdőlapon, hogy a vásárlók tisztában legyenek azokkal a szolgáltatásokkal.

5. Adjon meg népszerű fizetési lehetőségeket

Nincs online áruház fizetés nélkül. Kínáljon sokféle népszerű fizetési lehetőséget ügyfeleinek, hogy mindig könnyen vásárolhassanak. Az alábbiakban látható a topseller.hu barion-nal történő fizetési lehetősége.

webáruház üzemeltetés
webáruház üzemeltetés


A PayPal, Barion, Simple Pay a fizetési megoldásként piacvezető, de vállalkozásának más népszerű lehetőségeket is figyelembe kell vennie. Nézze meg van-e más szolgáltatás is, hasonlítsa össze a várható költségek tekintetében is.

Íme néhány hasznos gyakorlat a fizetési lehetőségek megadásához:

  • Kínáljon sokféle népszerű fizetési lehetőséget, így minden fogyasztó könnyen vásárolhat az Ön üzletében.
  • Minél több fizetési módot ajánl, annál nagyobb közönséget építhet.

6. Hirdessen a közösségi médiában

A közösségi média csatornáin történő hirdetés hatékony módja annak, hogy kreatív, szórakoztató módon kapcsolatba lépjen sok potenciális ügyféllel. A közösségi média reklámja bármi lehet, egy egyszerű Facebook hírcsatorna-bejegyzéstől kezdve az instagram-ig.

webáruház üzemeltetés
webáruház üzemeltetés

Használjon olyan eszközöket, mint például a Google Analytics, annak nyomon követéséhez, hogy a cél ügyfelek mely csatornákat használják a legjobban, és a marketing erőfeszítéseit ezekre a platformokra összpontosítsa. Ha nehéznek találja, mert viszonylag új terep a szociális média, nézzen meg más Facebook hirdetéseket az induláshoz. Hasznos stratégia katalógus létrehozása, mert így dinamikus reklámokat hozhat létre a meglévő termék választékából. Ennek megfelelően fontos a Facebook pixel elhelyezése az oldal forráskódjában.

Itt van néhány hasznos tanács a közösségi médiában történő hirdetésekhez.

  • A közösségi média marketingje sok kreativitást tesz lehetővé, ezért próbálja meg hirdetéseiben érvényesíteni a legfontosabb vásárlók személyiségét.
  • Használja a közösségi média elemzését a hirdetések sikerének nyomon követésére, és készítsen stratégiákat arról, hogyan javíthatja a jövőbeni promóciókat.
webáruház üzemeltetés
webáruház üzemeltetés

7. Webáruház indítás során hasznos a SEO-alapú blog

A webáruház üzemeltetés során a blog cikkek írása lehetőséget kínál arra, hogy nagyobb üzletforgalmat generáljon. A SEO kulcsszavakat tartalmazó és a fogyasztók számára hasznos információkat tartalmazó bejegyzések valószínűleg magas helyezést érnek el a keresőmotorokban. Azok a blog bejegyzések, amelyek jó pozícióból elérik a célközönséget, és arra ösztönzik az embereket, hogy látogassák meg az Ön webhelyét, lépcsőfokot jelentenek azok számára, akik ellátogatnak a termék oldalaira és befejezik a vásárlásokat.

webáruház üzemeltetés
webáruház üzemeltetés

A blog egyúttal a közönség mély kapcsolatba hozatalának eszköze is. Ha látja, hogy az ügyfelek hogyan reagálnak az Ön által készített tartalomra, alakíthatja stratégiáit a vásárlói igények kielégítéséhez. A blog bejegyzések növelik a vásárlói bizalmat, ha valamiféle értéket nyújtanak az olvasó számára, például szakértői tanácsokat kínálnak a termékhasználattal vagy egy gazdasággal kapcsolatos témával kapcsolatban.

Íme néhány bevethető tipp a bolti blog létrehozásához:

  • SEO eszközök segítségével mérje meg a kifejezések havi keresési mennyiségét és a kulcsszavak nehézségeit. A magas havi keresési mennyiségű és nagy nehézségű besorolású kifejezésekkel nehezebb gyorsan jó helyezést elérni a rangsorban..
  • A Google Analytics segítségével nyomon követheti blog bejegyzéseinek oldal megtekintési mennyiségét. A jövőbeli tartalom tervezésénél vegye figyelembe azokat a korábbi bejegyzéseket, amelyek sok megtekintést kaptak.

8. Építsen vevői bizalmat a termékvéleményekkel

Termékeivel kapcsolatos vélemények és értékelések rendkívül növelik megbízhatóságát. Az online vásárlók nem találkozhatnak személyesen az eladókkal, ezért más vásárlók visszajelzéseire támaszkodva értékelik a kereskedőket. A termékoldalakon található értékelések megtakarítják a fogyasztók idejét azáltal, hogy gyorsan megmutatják, mit gondolnak más vásárlók a termékről.

webáruház üzemeltetés
webáruház üzemeltetés

A termékértékelések meggyőzőbbek, ha bőségesek. A visszajelzések ösztönzése érdekében a vásárlás után kérje ügyfeleit, hogy írjanak véleményt. Azok a vásárlók, akik elégedettek a termékével, gyakran nem fontolják meg, hogy véleményt hagyjanak, mert már minden rendben van. Tegyen nekik egy gyengéd kérést, és valószínűleg örömmel osztják meg másokkal pozitív tapasztalataikat.

Íme néhány hasznos gyakorlat a termékismertetők használatához:

  • A visszajelzések láthatóságának növelése érdekében jelölje meg az átlagos értékelést és a vélemények számát az egyes termékoldalak tetején és alul, ahol megjeleníti a vélemények tartalmát.
  • Ösztönözze a vélemények adását azzal, hogy a vásárlóknak egy kis kedvezményt, vagy ajándékot kínál a vásárlás után, ha visszajelzést adnak.

9. Legyen webhelye SEO-barát

Az online áruháznak jelentős forgalmat kell generálnia ahhoz, hogy vásárlás történhessen. Mi a forgalom generálásának kulcsa? Természetesen a keresőoptimalizáció. Ha SEO kulcsszavakat illeszt be a termékcímekbe és a leírásokba, akkor webhelye nagyobb valószínűséggel fog magasabb helyezést elérni a keresőmotorokban. Ezen tényezők a nagyobb láthatóság, webhelylátogatások, és több konverzió kulcsfontosságú elemei.

Íme néhány hasznos tanács a webhely SEO-barát kialakításához:

  • A SEO eszközök segítségével olyan kulcsszavakat találhat, amelyek elég magas havi keresési mennyiséggel, de alacsony olvashatósággal rendelkeznek ahhoz, hogy webhelye magasabb rangsort érhessen el.
  • Írja be azokat a SEO kulcsszavakat, amelyeket fontolóra kíván venni a termékoldalain, hogy lássa, mely eredményekkel fog versenyezni. Ha az eredmények fontosabbak, fontolja meg a kifejezés megváltoztatását, olyanra, ahol kevesebb konkurens oldalt talál.
  • A kulcsszavak elemzésére, kiértékelésére kitűnő megoldást kínál a https://online.seranking.com/.

10. Győződjön meg arról, hogy áruháza reagál a mobilra

A telefonok növekvő online vásárlása miatt a kereskedőknek meg kell győződniük arról, hogy webhely-kialakításuk mobilbarát, hogy a vásárlók vásárolhassanak, függetlenül attól, hogy milyen eszközt használnak. A technikailag hozzáértő eladók ellenőrizhetik az operációs rendszer követelményeit, például ezeket az iOS irányelveket , hogy webhelyük megfelelően reagáljon. A kereskedők használhatják az online áruházak sablonjait is, amelyek már mobilra reagálnak, hogy webhelyüket eszközbaráttá tegyék.

Íme néhány hasznos tanács a webhely mobilkészségre reagálásának biztosításához.

  • Válassza a függőleges mintákat a vízszintes minták helyett, hogy könnyebben görgethesse és megtekinthesse tartalmát a telefon képernyőjén.
  • Tesztelje az áruház mobil reagálóképességét: töltse fel egy telefonra, és böngésszen a hibák ellenőrzésére.
  • Tesztelje webáruházát a google erre kialakított programjával a Search Console-lal.

11. Az Analytics és az interakciók követése

Az online áruházak tulajdonosai nem javíthatják növekedési stratégiájukat anélkül, hogy figyelemmel kísérnék fejlődésüket. Az értékesítési tevékenység és az ügyfelek viselkedésének nyomon követése a legjobb módszer egy olyan eszköz használatával, mint a Google Analytics. Ez a program világos mérőszámokkal látja el az eladókat az üzletükkel kapcsolatban, például a termékeladások százalékos arányával, a webhely oldalainak látogatásával és az elhagyott bevásárlókosarak számával. Könnyedén beállíthatja az Analytics szolgáltatást online áruházához, ha követi ezeket az utasításokat .

Folyamatosan kövesse nyomon az értékesítési mutatókat az Analytics szolgáltatással, hogy hosszú távú betekintést nyerhessen az ügyfelek hatékonyabb bevonására és további vásárlások ösztönzésére.

Íme néhány hasznos tanács az eladói tevékenységek nyomon követéséhez és itegrálásához a Google Analytics segítségével:

  • Amikor az Analytics szolgáltatást az üzletével állítja be, engedélyezze a „ továbbfejlesztett e-kereskedelem nyomon követése ” funkciót az eladói tevékenységek széles skálájához.
  • Hozzon létre szegmenseket a Google Analytics szolgáltatásban, hogy adatközpontú betekintést nyerjen a legfontosabb vevőcsoportokról. 

12. Ingyenes szállítás ajánlata

Az ingyenes szállítás ma már az online vásárlók elvárása. A normál szállítás további költségei manapság könnyen lebeszélhetik a vásárlókat a vásárlás befejezéséről a pénztárnál. Azoknak az eladóknak, akik megengedhetik maguknak, hogy ingyenes szállítást kínáljanak, biztosítaniuk kell a szolgáltatást, ha más eszközzel még nem ösztönzik a vásárlást.

webáruház üzemeltetés
webáruház üzemeltetés ingyenes szállítással

Míg az ingyenes szállítás felmerülő költségei eleinte árthatnak, sok kereskedő nagyobb megtérülést lát a megnövekedett vásárlások után. Annak biztosítása érdekében, hogy az ügyfelek észrevegyék nagylelkű politikáját, emelje ki ezt online áruházában, hogy ingyenes szállítást kínál, mint ahogy a Topseller.hu teszi a fenti fényképen a kezdőlapján.

Íme néhány hasznos tanács a vásárlók vonzására a szállítási irányelvekkel.

  • Kínáljon ingyenes szállítást, hogy csökkentse a termék általános költségét a vásárlók számára, és ösztönözze a vásárlást.
  • Az egész online áruházban emelje ki, hogy ingyenes szállítást kínál, így a vásárlókat motiválják a vásárlás folytatása.

13. Készítse el ismeretterjesztő listáját

A megfelelő csoportokkal való hálózatépítés lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy terméklistát generáljanak, és kiterjesszék elérhetőségüket, hogy minél több ügyfélhez jussanak. Az eladóknak fontolóra kell venniük a következőket:

  • Hagyományos riporterek – olyan kiadványok írói, akik az Ön szakterületére szakosodtak és tartalmat tudnak létrehozni a termékeiről
  • Ipari bloggerek – írók, akik olyan blogokon hoznak létre tartalmat, amelyek az Ön iparára összpontosítanak, és olyan termékeket mutatnak be, mint a tiétek
  • A közösségi média befolyásolói – olyan emberek, akik kommentálják az iparodat a közösségi médiában, és nagyszámú követőjük van
  • Hasonló vállalkozók – hasonló gondolkodású vállalkozók, akik foglalkoznak az iparoddal és ismerik a termékeidet

Ez a négy csoport gyorsan elterjesztheti a szót a termék körül, ezért érdemes kapcsolatba lépni a hálózattal és megosztani, miért lehet értékes a munka.

Íme néhány hasznos tanács a tájékoztatási lista összeállításához:

  • Használjon olyan eszközöket, mint Buzzsumo és Voila Norbert , hogy olyan befolyásoló embereket találjon az iparában, melyekhez fordulhat.
  • Szervezze meg azokat a személyeket, akikhez speciális kategóriákat szeretne elérni, például követői számukat vagy a válaszadás valószínűségét.

14. Tartsa szemmel a versenyt

Az ügyfelek az online áruházakban böngésznek, keresve a legalacsonyabb árakat és a legjobb általános vásárlási élményt. Annak érdekében, hogy a vásárlók vonzóak legyenek az üzletük iránt, a kereskedőknek azonosítaniuk kell a saját vállalkozásukhoz hasonló üzleteket, amelyekkel összehasonlíthatják őket. Ezek az üzletek 60 vagy 30 napos visszaküldési szabályokat kínálnak? Ingyenes szállítást vagy csak fizetős lehetőségeket kínálnak? A versenytársak előnyösebb megismerése lehetővé teszi az eladók számára, hogy meghatározzák, mit kell változtatniuk vállalkozásukon, hogy a visszatérő ügyfelek hűségesek maradjanak és új vásárlókat vonzzanak.

Íme néhány hasznos gyakorlat a verseny értékeléséhez:

  • Keressen az Önéhez hasonló termékeket a nagy piacokon, és ne csak más online áruházakban. Az olyan helyszínek, mint a topseller.hu és az emag.hu, remekül mutatják a termékek és az ipar versenyképes árait. 
  • Vegye figyelembe a versenytársak webhelyeinek kialakítását, ne csak a termékkínálatukat. Vegye figyelembe, hogy ez hogyan lehet felhasználóbarátabb, mint az Ön boltja, és hogyan vonzhatja a vásárlókat.

15. Használjon nagy felbontású fotókat.

Az emberek vizuális lények. A képeket 1/10 másodperc alatt dolgozzuk fel, és a vizuális információkat 60 000-szer gyorsabban értjük , mint a szavakat. Ezzel a természetes tendenciával a látvány felé, a termékképek erős, azonnali benyomást keltenek a vásárlókban. Fontos, hogy tiszta, nagy felbontású fotókat használjon, amelyek kiemelik a termékek részleteit, hogy gyorsan vonzzák a vásárlókat anélkül, hogy elveszítenék a figyelmüket.

webáruház üzemeltetés
webáruház üzemeltetés Topseller.hu slider kép

Forrás ]

Mutassa meg termékének több szögét fényképekkel, hogy a vásárlók teljesen elképzelhessék az elemet, és tisztában legyenek annak minden részletével. Nem látják személyesen a terméket, a vásárlók biztonságosabbnak érzik magukat az online vásárlás során, ha teljes vizuális áttekintéssel rendelkeznek a termékről.

Íme néhány hasznos gyakorlat a nagy felbontású termékfotók használatához:

  • Engedélyezze a 360 fokos nagyítóeszközt a termékoldalakon, hogy a vásárlók láthassák a termék teljes nézetét.
  • Engedélyezze a zoom funkciót a termékfotókon, hogy a vásárlók részletesebben megvizsgálhassák az Ön termékeit.

18. Ajánlatösztönzők

Az online áruházak tulajdonosainak nem kell aggódniuk a piactéri szabályok miatt, amelyek korlátozzák, hogy mit tartalmazhatnak a leírások a termékoldalakon, vagy a vevőkkel folytatott kommunikáció során. Az üzletekkel rendelkező kereskedőknek ki kell használniuk ezt az irányítást, ösztönzőket kínálva a vásárlóknak. Legyen szó akár az Ön boltjának kezdőlapján megjelenő felugró árengedményről, akár egy folyamatos eladásról szóló promóciós e-mailről, az eladóknak aktívan meg kell keresniük a vásárlókat, különböző típusú ösztönzőkkel a vásárláshoz.


Forrás ]

A kereskedőknek adatközpontú eszközöket kell használniuk (lásd a 11. tippet) ügyfeleik szegmentálására, és ösztönzőket kell célozniuk a különböző vevőcsoportokra. Például küldhet egy e-mailt, amely kedvezményt kínál az első vásárláskor azoknak a webhelylátogatóknak, akik meglátogatták a termékoldalakat, de soha nem hajtottak végre vásárlást.

Íme néhány hasznos gyakorlat az ösztönzők felajánlásához:

  • Használjon felugró kedvezményes dobozokat a webhelyén alkalmanként, nem gyakran. A webhely látogatóinak felugró ablakokkal történő bombázása valószínűleg irritálja őket, és elűzi őket az üzletből.
  • Kövesse nyomon, mely kuponkódokat használják leggyakrabban annak meghatározásához, hogy mely promóciók ösztönözték a legtöbb vásárlást, és ezeket a jövőben újra fel kell használni.

17. A társadalmi megosztás ösztönzése

A közösségi médiában szervezett, szájról szájra történő marketing ösztönözheti az e-kereskedelmi üzleti növekedést. A márka és a termékek közösségi média csatornákon történő nyilvános megbeszélése társadalmi bizonyítékul szolgál – az a pszichológiai jelenség, amikor az emberek mások viselkedéséről feltételezik, helyes viselkedést tükröz. Az online vásárlók nem láthatják személyesen az Ön termékeit, ezért megvizsgálják, hogy más ügyfelek mit szólnak az Ön vállalkozásához a Facebookon, hogy megállapítsák, vásárolniuk kell-e.


Forrás ]

Ösztönözze a közösségi médiát a termék körüli kampány elindításával, amely ösztönzi a megosztást. Például egy márka felajánlhatja az ügyfeleknek a versenyre való nevezést, ha megjegyzést fűznek a közösségi média bejegyzéséhez vagy megcímkéznek egy barátot. A kereskedőknek ösztönözniük kell a közösségi megosztást is azáltal, hogy közösségi média csatornáikat könnyen hozzáférhetővé teszik webhelyükön.

Íme néhány hasznos gyakorlat a közösségi megosztás ösztönzéséhez:

  • Ne korlátozza a közösségi megosztást a vásárlókra! Beszéljen más márkákkal, amelyekkel partnerei voltak, és ösztönözze őket, hogy osszanak meg információkat a vállalkozásáról, vagy címkézzék meg a márkát a közösségi médiában.
  • Ne szakítsa meg a megosztás láncát. Ha valaki megemlíti a márkáját a közösségi médiában, próbáljon továbbra is olyan taktikákkal foglalkozni, mint az új tweetelés vagy a bejegyzés alatti kommentálás.

18. Használja ki az e-mail marketing előnyeit

Az e-mailes marketing egyszerű módja annak, hogy a kereskedők kapcsolatokat építsenek ki ügyfeleikkel. A kereskedők célzott üzeneteket küldhetnek a vevők olyan szegmenseinek, amelyek megfelelnek az egyes csoportok egyedi igényeinek. Az e-mail marketing a vevők érdeklődésének felkeltésével hatékony eszköz az értékesítés ösztönzésére és a bevételek növelésére.

A kezdéshez be kell gyűjtenie a vásárlók e-mailjeit, és meg kell győződnie arról, hogy üzeneteket akarnak kapni Öntől. Rengeteg lehetőség van arra, hogy megkérdezzük a vásárlókat, hogy szeretnének-e e-mail értesítéseket kapni, például a pénztárnál, vagy akár egy felugró ablakban böngészés közben.


Forrás ]

Nem minden vevő vállalja, hogy regisztrál az Ön e-mail listájára, de az a vásárlói csoport lelkes vevőcsoport lesz, akik izgatottak a márkája iránt, és valószínűleg jól reagálnak az Ön e-mailes marketingjére.

Íme néhány hasznos tanács az e-mailes marketing használatához:

  • Használjon egy e-mailes marketing eszközt, például az elastic email-t , hogy kövesse nyomon az üzenetek sikerét, például azt, hogy hányszor nyitották meg, vagy mely linkekre kattintottak a leggyakrabban.
  • Kövesse nyomon, mely ügyfelek iratkoznak le az e-mail listáról az e-mail marketing szoftver segítségével. A vevőprofiljukból származó egyéb információk felhasználásával próbálja meg kikövetkeztetni, hogy miért mondtak le leiratkozásukról, és hogyan használhatja fel ezeket az ismereteket a jövőbeli lemondások megakadályozására.

19. Nagylelkű visszatérítési és pénzvisszafizetési garanciavállalási ajánlatot kínál

Korlátozott visszatérítési politikával online vásárolni terméket kockázatos. Az ügyfél nem láthatja személyesen az terméket, ezért remélnie kell, hogy a termék valójában a leírásnak felel meg. Annak lehetőségével, hogy a termék nem felel meg az előírásaiknak, a legtöbb vásárló nem vásárol online terméket, ha a visszaküldést nem fogadják el.

Az eladók nagylelkű megtérülési és pénz-visszafizetési garancia politikák révén növelhetik a vevők bizalmát és ösztönözhetik a vásárlásokat. Ha megengedi az ügyfeleknek, hogy visszaküldjenek egy terméket, ha meggondolják magukat, vagy ha az nem egyezik meg a termékleírással, az azt mutatja más fogyasztók számára, hogy megbízik a vásárlóiban, és értéket akar adni számukra.


Forrás ]

A pénz-visszafizetési garancia nagyon fontos. Meg kell adnia az ügyfeleknek a lehetőséget, hogy reagáljanak arra az esetre, ha nem tetszik nekik a termék. Ez nem azt jelenti, hogy szükségszerűen visszatérítést kérnek. Természetesen némelyikük megteszi, de az emberek többségének csak tudnia kell, hogy létezik tartalék lehetőség. Az emberek természetüknél fogva nem kockázatvállalók, ezért ez a rugalmas fizetési politika vonzó lesz számukra. Ennek eredményeként több ügyfelet kap, mint akkor, ha nem lenne pénz-visszafizetési garancia.

Íme néhány bevethető tipp a visszatérítési és pénzvisszafizetési garancia-irányelvekről:

  • Hozzon létre egy irányelvoldalt a webhelyén az elfogadható hozamok és a pénz-visszafizetési garancia igényeinek pontos feltételeinek leírására. Ügyfelei értékelni fogják az oldal átláthatóságát, amikor megpróbálják megérteni megrendeléseiket.
  • Fontolja meg ingyenes szállítás visszaküldés esetén. Az ügyfelek ingyenes visszatérítésének biztosítása többletköltséget jelent a kereskedők számára, de a házirend felajánlása a márkahűség ösztönzését is nagyszerű ügyfélszolgálattal hozza vissza.

A webáruház üzemeltetés során készítse elő üzletét további konverziókért

Online bolt tulajdonosaként ösztönözhet további konverziókat, ha tudják, hogy a fentiek alapján hogyan kell elkészíteni boltjuk minden elemét. Az ebben az útmutatóban felvázolt stratégiák betartásával a kereskedők jobban megismerhetik, hogy az ügyfelek hogyan érzékelik az üzlet minden elemét, és hogyan alkalmazzák ezeket az ismereteket üzletük létrehozásához. Az online áruház felkészítése a vásárlók kulcsfontosságú igényeihez és motivációihoz igazodva előnyt biztosít az eladóknak a kevésbé figyelmes versenytársakkal szemben.

webáruház indítása

Webáruház indítása alapján 6 praktikus tipp az online webáruház kezelésében

A webáruház indítása során nem hagyhatjuk figyelmen kívül a legfontosabb megállapítást, hogy az e kereskedelem gyorsan növekvő, fejlődő szakma. Ahogy az online vásárlás egyre népszerűbbé válik, mindennap egyre több e-üzlet jelenik meg, a vállalkozók különböző vásárlói igények alapján adják el áruikat. Nagyszerű lehetőség azok számára, akik eljátszottak a saját online áruházuk megnyitásának ötletén. Soha nem volt erre jobb alkalom. Az online áruház felállítása  egyszerű, miután eldöntötte, mit és hogyan fog eladni. Ezután már csak az marad az Ön számára, hogy nap mint nap kezelje. Íme néhány praktikus tipp, amelyek segítenek maximalizálni az e-kereskedelmi áruház hatékonyságát az első naptól kezdve.

A megrendelések teljesítésének kiszervezésének lehetősége

Miután az Ön online üzlete beindult és az ügyfelek száma is folyamatosan nő, és nem akarja pazarolni az időt a készlet megvásárlásával és tárolásával, a termékek összecsomagolásával és feladásával érdemes végiggondolni a dropshipping adta lehetőségeket, és még a webáruház indítása előtt mérlegelni annak hozadékát, előnyeit. Sok e-áruház-tulajdonos úgy döntött, hogy megbízható dropshipping kereskedővel dolgozik,  hogy kezelje számukra a működésükhöz szükséges folyamat teljesítési oldalát.

dropshipper tárolja a készletet , gondoskodik az összes postaköltségről és csomagolásról, és saját márkáját alkalmazza a csomagoláson, így az ügyfél számára úgy tűnik, hogy a megrendelés tőled érkezett. Amikor megrendeléseket kap a webhelyén keresztül, egyszerűen átadja azokat a drophipping beszállítójának, aki kezeli azokat az Ön számára. A teljes nyeresége lesz az ügyfél által fizetett összeg, levonva az Ön szállítójának árait.

Az ügyfelek türelmetlen emberek, és szeretnék, ha megrendeléseiket gyorsan és biztonságosan szállítanák. Azáltal, hogy kiszervezi vállalkozásának ezt az oldalát egy szakembernek, időt és fáradságot takarít meg magának, és biztosítja, hogy az ügyfelek azonnal megkapják megrendeléseiket.

Küldjön elhagyott kosár e-maileket

Előfordul, hogy egy online felhasználó a vásárlás befejezése nélkül elhagyja a bevásárlókosarat. Még a weboldal tesztelésével is néha nehéz kitalálni, hogy miért történik ez (bár még mindig érdemes tesztelni, hogy könnyen megoldható-e). Lehet, hogy egyszerűen elfogyott az idejük, vagy rájöttek, hogy nincs náluk a hitelkártya. Bármi is legyen az ok, érdemes elhagyott kosár-e-maileket beállítani, hogy emlékeztessék az ügyfeleket a kosárban lévő termékre. Előfordulhat, hogy azt tervezték, hogy később megvásárolják a terméket, de elfelejtették. Ebben az esetben az e-mailes emlékeztető visszaküldheti őket a vásárlás befejezéséhez. Ha nem emlékezteti őket, soha nem fogja megtudni. A  woocommerce alkalmazásboltban sok jó bővítmény található , amelyek segítségével automatizált e-maileket küldhet az elhagyott kosárral rendelkező vásárlók számára.

Ha úgy találja, hogy sok felhasználó elhagyja a bevásárlókosarát, akkor mindenképpen érdemes megnéznie a webhely elemzését, és végezzen néhány tesztet annak kiderítésére, hogy mi okozza azt. Ha fizetési folyamata túl hosszadalmas, sok űrlap kitöltését igényli, vagy vannak rejtett díjak, amelyek az utolsó pillanatban felbukkannak, ezek az utolsó szakaszban hátráltathatják az ügyfeleket. Erre kimondottan alkalmasak a hőtérképes elemzések, melyek azonnal feltárják a problémák okát.

A webáruház indítása előtt mérlegelje az ügyfélszolgálat vagy élő chat funkció használatát

Van egy dolog, amellyel kapcsolatban nem szabad spórolni, amikor online áruházat üzemeltetsz, és ez megfelelő ügyfélszolgálat biztosítása. Szerencsére egyre innovatívabb módszerek vannak arra, hogy kapcsolatba tudj lépni az ügyfelekkel, hogy hatékonyan meg tudd oldani a felmerülő problémáikat . Ilyen lehetőséget nyújt pl. a Hubspot  chat is, ami tökéletesen integrálható a webáruház készítés során is. Egy ilyen bővítménnyel, optimalizálhatja az ügyfelek elégedettségét, az eladásokat és a konverziókat azáltal, hogy egy élő csevegés ablakot helyez el az üzletében. Ez egyszerű, megfizethető és remek módszer a bizalom megteremtésére és a hűséges ügyfelek megtartására.

Ne hagyja figyelmen kívül az adatokat

A webáruház indítása során az adatok zavaróak lehetnek, de nem szabad figyelmen kívül hagyni. Ez nagyon fontos, mind a kezdő vállalkozások, mind pedig a nagyvállalatok számára is. Segíthet megmondani, hogy mi működik és mi nem, ki a közönsége, mikor szeret vásárolni, milyen vásárlási szokások vannak, hogyan érik el az Ön webhelyét, és melyik terméked a legsikeresebb. A mai e – kereskedelmi analízist adó programok nagyon jók arra, hogy mindenben, olyan betekintést nyújtsanak számunkra, amelyre szükségünk van az áruházaink felméréséhez és fejlesztéséhez, hogy ennek megfelelően végezhessük el a kívánt módosításokat.

Az általános vásárlási trendek körüli adatok, valamint a felhasználók saját webhelyeinken tanúsított viselkedésének értékelése segíthet a jövőbeni döntések megalapozásában, például arról, hogy milyen termékeket kell a jövőben forgalmazni, melyeket kell leállítani, mert nem teljesítenek, és milyen szempontokat vesznek figyelembe a felhasználók. Keressen egy jó elemzési megoldást, amely integrálódik az Ön által választott CMS-platformra, és lehetővé teszi, hogy a legtöbbet hozza ki az adataiból, jobbá tegye az e-kereskedelmi áruházát, és előreláthassa a jövőbeni vásárlási trendeket.

A webáruház indítása során használja a közösségi médiát

A mai vásárlók többet várnak kedvenc márkáiktól. Amellett, hogy nagyszerű termékeket és tökéletes online vásárlási élményt nyújt, az ügyfeleket egyre inkább olyan márkák vonzzák, amelyek forgalmának növeléséhez hatékonyam hozzájárul, ha elérik a közösségi médiát . Amely korábban divatos, de opcionális kiegészítője volt a marketingstratégiának, ma már elengedhetetlen marketing csatornaként tekintenek rá,  és ha jól akarsz teljesíteni online, akkor ezt fel kell használnod.

Érdemes a márkanév alatt minden közösségi média csatornára regisztrálni, még akkor is, ha nem tervezi mindegyik használatát. Ez megakadályozza, hogy más csatornákról lemaradjon, és ez által hátrányba kerüljön a konkurenciával kapcsolatban. A rendszeresen használni kívánt legjobb platformok közé tartozik a Facebook, a Twitter, az Instagram és a Pinterest – a második kettő különösen jó a képbejegyzések számára. Miután megvan ezek a fiókok, feltétlenül vegye fel a “követés” és a “megosztás” gombokat a webhelye oldalaira, hogy a felhasználók könnyedén megoszthassák a kapott információkat.

A közösségi média ideális hely hírek, különleges ajánlatok, frissítések és kulisszatitkok megosztásához, valamint az ügyfelek interakciójának bemutatásához. A legfontosabb, hogy társadalmi legyen – innen a név. Vannak ügynökségek, melyek kifejezett erősek a közösségi média területén, valami a Google hirdetések kezelésében. Ezek a marketing cégek hatékonyan tudják a vállalkozások marketingjét is támogatni.

Szólítsd meg a vásárlót személyre szabott hirdetésekkel

Egy dolog, amit a közösségi média tesz, az a személyes élmény megteremtése a felhasználók számára. Ez az online értékesítés valóban fontos szempontja. Az emberek mindig inkább azt hiszik, hogy egy arctalan üzletlánc helyett olyan embertől vásárolnak, aki valóban ismeri a dolgaikat és gondoskodik ügyfeleikről. Az ügyfélélmény testreszabása nagy előnyökkel jár, ha értékesítésről van szó. Az olyan személyes hirdetések, mint a  releváns hirdetések és ajánlatok,  amelyek a korábbi böngészési magatartáson alapulnak, a köszönöm e-mailek, a kézbesítéshez mellékelt ajánlatok, és a közösségi médiában való aktív részvétel nagyszerű módszerek arra, hogy kedvesnek mutassák magukat ügyfeleiknek. Ebben az esetben a kis online áruházak előnyt élveznek a nagyvállalatokkal szemben, akik több millió vásárlóval rendelkeznek- tehát ha van időd érdemes ezt az előnyt kihasználnod.