Webáruház indítása alapján 6 praktikus tipp az online webáruház kezelésében

webáruház indítása

A webáruház indítása során nem hagyhatjuk figyelmen kívül a legfontosabb megállapítást, hogy az e kereskedelem gyorsan növekvő, fejlődő szakma. Ahogy az online vásárlás egyre népszerűbbé válik, mindennap egyre több e-üzlet jelenik meg, a vállalkozók különböző vásárlói igények alapján adják el áruikat. Nagyszerű lehetőség azok számára, akik eljátszottak a saját online áruházuk megnyitásának ötletén. Soha nem volt erre jobb alkalom. Az online áruház felállítása  egyszerű, miután eldöntötte, mit és hogyan fog eladni. Ezután már csak az marad az Ön számára, hogy nap mint nap kezelje. Íme néhány praktikus tipp, amelyek segítenek maximalizálni az e-kereskedelmi áruház hatékonyságát az első naptól kezdve.

A megrendelések teljesítésének kiszervezésének lehetősége

Miután az Ön online üzlete beindult és az ügyfelek száma is folyamatosan nő, és nem akarja pazarolni az időt a készlet megvásárlásával és tárolásával, a termékek összecsomagolásával és feladásával érdemes végiggondolni a dropshipping adta lehetőségeket, és még a webáruház indítása előtt mérlegelni annak hozadékát, előnyeit. Sok e-áruház-tulajdonos úgy döntött, hogy megbízható dropshipping kereskedővel dolgozik,  hogy kezelje számukra a működésükhöz szükséges folyamat teljesítési oldalát.

dropshipper tárolja a készletet , gondoskodik az összes postaköltségről és csomagolásról, és saját márkáját alkalmazza a csomagoláson, így az ügyfél számára úgy tűnik, hogy a megrendelés tőled érkezett. Amikor megrendeléseket kap a webhelyén keresztül, egyszerűen átadja azokat a drophipping beszállítójának, aki kezeli azokat az Ön számára. A teljes nyeresége lesz az ügyfél által fizetett összeg, levonva az Ön szállítójának árait.

Az ügyfelek türelmetlen emberek, és szeretnék, ha megrendeléseiket gyorsan és biztonságosan szállítanák. Azáltal, hogy kiszervezi vállalkozásának ezt az oldalát egy szakembernek, időt és fáradságot takarít meg magának, és biztosítja, hogy az ügyfelek azonnal megkapják megrendeléseiket.

Küldjön elhagyott kosár e-maileket

Előfordul, hogy egy online felhasználó a vásárlás befejezése nélkül elhagyja a bevásárlókosarat. Még a weboldal tesztelésével is néha nehéz kitalálni, hogy miért történik ez (bár még mindig érdemes tesztelni, hogy könnyen megoldható-e). Lehet, hogy egyszerűen elfogyott az idejük, vagy rájöttek, hogy nincs náluk a hitelkártya. Bármi is legyen az ok, érdemes elhagyott kosár-e-maileket beállítani, hogy emlékeztessék az ügyfeleket a kosárban lévő termékre. Előfordulhat, hogy azt tervezték, hogy később megvásárolják a terméket, de elfelejtették. Ebben az esetben az e-mailes emlékeztető visszaküldheti őket a vásárlás befejezéséhez. Ha nem emlékezteti őket, soha nem fogja megtudni. A  woocommerce alkalmazásboltban sok jó bővítmény található , amelyek segítségével automatizált e-maileket küldhet az elhagyott kosárral rendelkező vásárlók számára.

Ha úgy találja, hogy sok felhasználó elhagyja a bevásárlókosarát, akkor mindenképpen érdemes megnéznie a webhely elemzését, és végezzen néhány tesztet annak kiderítésére, hogy mi okozza azt. Ha fizetési folyamata túl hosszadalmas, sok űrlap kitöltését igényli, vagy vannak rejtett díjak, amelyek az utolsó pillanatban felbukkannak, ezek az utolsó szakaszban hátráltathatják az ügyfeleket. Erre kimondottan alkalmasak a hőtérképes elemzések, melyek azonnal feltárják a problémák okát.

A webáruház indítása előtt mérlegelje az ügyfélszolgálat vagy élő chat funkció használatát

Van egy dolog, amellyel kapcsolatban nem szabad spórolni, amikor online áruházat üzemeltetsz, és ez megfelelő ügyfélszolgálat biztosítása. Szerencsére egyre innovatívabb módszerek vannak arra, hogy kapcsolatba tudj lépni az ügyfelekkel, hogy hatékonyan meg tudd oldani a felmerülő problémáikat . Ilyen lehetőséget nyújt pl. a Hubspot  chat is, ami tökéletesen integrálható a webáruház készítés során is. Egy ilyen bővítménnyel, optimalizálhatja az ügyfelek elégedettségét, az eladásokat és a konverziókat azáltal, hogy egy élő csevegés ablakot helyez el az üzletében. Ez egyszerű, megfizethető és remek módszer a bizalom megteremtésére és a hűséges ügyfelek megtartására.

Ne hagyja figyelmen kívül az adatokat

A webáruház indítása során az adatok zavaróak lehetnek, de nem szabad figyelmen kívül hagyni. Ez nagyon fontos, mind a kezdő vállalkozások, mind pedig a nagyvállalatok számára is. Segíthet megmondani, hogy mi működik és mi nem, ki a közönsége, mikor szeret vásárolni, milyen vásárlási szokások vannak, hogyan érik el az Ön webhelyét, és melyik terméked a legsikeresebb. A mai e – kereskedelmi analízist adó programok nagyon jók arra, hogy mindenben, olyan betekintést nyújtsanak számunkra, amelyre szükségünk van az áruházaink felméréséhez és fejlesztéséhez, hogy ennek megfelelően végezhessük el a kívánt módosításokat.

Az általános vásárlási trendek körüli adatok, valamint a felhasználók saját webhelyeinken tanúsított viselkedésének értékelése segíthet a jövőbeni döntések megalapozásában, például arról, hogy milyen termékeket kell a jövőben forgalmazni, melyeket kell leállítani, mert nem teljesítenek, és milyen szempontokat vesznek figyelembe a felhasználók. Keressen egy jó elemzési megoldást, amely integrálódik az Ön által választott CMS-platformra, és lehetővé teszi, hogy a legtöbbet hozza ki az adataiból, jobbá tegye az e-kereskedelmi áruházát, és előreláthassa a jövőbeni vásárlási trendeket.

A webáruház indítása során használja a közösségi médiát

A mai vásárlók többet várnak kedvenc márkáiktól. Amellett, hogy nagyszerű termékeket és tökéletes online vásárlási élményt nyújt, az ügyfeleket egyre inkább olyan márkák vonzzák, amelyek forgalmának növeléséhez hatékonyam hozzájárul, ha elérik a közösségi médiát . Amely korábban divatos, de opcionális kiegészítője volt a marketingstratégiának, ma már elengedhetetlen marketing csatornaként tekintenek rá,  és ha jól akarsz teljesíteni online, akkor ezt fel kell használnod.

Érdemes a márkanév alatt minden közösségi média csatornára regisztrálni, még akkor is, ha nem tervezi mindegyik használatát. Ez megakadályozza, hogy más csatornákról lemaradjon, és ez által hátrányba kerüljön a konkurenciával kapcsolatban. A rendszeresen használni kívánt legjobb platformok közé tartozik a Facebook, a Twitter, az Instagram és a Pinterest – a második kettő különösen jó a képbejegyzések számára. Miután megvan ezek a fiókok, feltétlenül vegye fel a “követés” és a “megosztás” gombokat a webhelye oldalaira, hogy a felhasználók könnyedén megoszthassák a kapott információkat.

A közösségi média ideális hely hírek, különleges ajánlatok, frissítések és kulisszatitkok megosztásához, valamint az ügyfelek interakciójának bemutatásához. A legfontosabb, hogy társadalmi legyen – innen a név. Vannak ügynökségek, melyek kifejezett erősek a közösségi média területén, valami a Google hirdetések kezelésében. Ezek a marketing cégek hatékonyan tudják a vállalkozások marketingjét is támogatni.

Szólítsd meg a vásárlót személyre szabott hirdetésekkel

Egy dolog, amit a közösségi média tesz, az a személyes élmény megteremtése a felhasználók számára. Ez az online értékesítés valóban fontos szempontja. Az emberek mindig inkább azt hiszik, hogy egy arctalan üzletlánc helyett olyan embertől vásárolnak, aki valóban ismeri a dolgaikat és gondoskodik ügyfeleikről. Az ügyfélélmény testreszabása nagy előnyökkel jár, ha értékesítésről van szó. Az olyan személyes hirdetések, mint a  releváns hirdetések és ajánlatok,  amelyek a korábbi böngészési magatartáson alapulnak, a köszönöm e-mailek, a kézbesítéshez mellékelt ajánlatok, és a közösségi médiában való aktív részvétel nagyszerű módszerek arra, hogy kedvesnek mutassák magukat ügyfeleiknek. Ebben az esetben a kis online áruházak előnyt élveznek a nagyvállalatokkal szemben, akik több millió vásárlóval rendelkeznek- tehát ha van időd érdemes ezt az előnyt kihasználnod.